Khamis, 18 Mac 2010

Debat Piala Naib Canselor USIM

Fakulti Kajian Sains Perubatan (FKSP) telah bergelar juara Debat Piala naib Canselor USIM yang baru apabila menewaskan Fakulti Syariah dan Undang-Undang (FSU) di pertandingan akhir Debat Naib Canselor 13 Mac 2010 yang lalu.. Izzudin selaku pendebat ketiga FKSP pula telah dinobatkan sebagai pendebat terbaik pertandingan akhir. FKSP telah menewaskan FSU dengan usul yang dibawa iaitu "Sistem Pendidikan Punca Pekerja Tidak Berintegriti". FKSP yang menang telah bertindak selaku pihak pembangkang di dalam pertandingan ini.
Azri Naim berucap selaku Pengarah Program
Montaj pertandingan akhir
YBhg Dato Naib Canselor menyampaikan ucapan perasmian penutup
Suasana pentas pertandingan akhir
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

1 ulasan:

Pena Agenoz BERBISIK... berkata...

Salam UKHWAH

Salam dari PAB.
Apa khabar Acoy... MAKIN HEBAT anda le nie.

Pasti anda lupa PAB. PAB salah seorang MT Unit Interaksi Intelektual (UNITI) Kolej Meranti, UiTM Shah Alam (rakan2 Meor Hafizan, Akak Fendi, Akak Farizan dan ramai lagi)

Berbalik kepada Debat Piala NC kt USIM tue cukup menggakumkan dari segi penganjurannya. Harapan PAB agar anda dapat membantu DEMI UMT dari segi penganjurannya lepas nie. PAB berharap sangat satu hari nanti UMT akan menjadi antara TERBIK DI IPT MALAYSIA dan sekurang-kurangya TERBAIK DIANTARA IPT2 PANTAI TIMUR.

OK. SELAMAT MAJU JAYA.

Wassalam
Sayonara