Jumaat, 16 Julai 2010

Seminar Executive Talk di Dewan Theatrette, Wisma Negeri

Seminar Executive Talk
15 Julai 2010
Dewan Theatrette, Wisma Negeri,
Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus
.
Satu program 'Executive Talk' Siri 2/2010 telah diadakan di mana kali ini Yang Amat Berbahagia Tun Ahmad Sarji Abdul Hamid telah dipanggil untuk menyampaikan ucapan berkaitan tajuk yang diberikan iaitu "Transformasi Minda: Merealisasikan Organisasi Berprestasi Tinggi". YABhg Tun Ahmad Sarji yang tidak asing lagi dalam perkhidmatan awam negara sehinggakan beliau sendiri pernah memegang jawatan sebagai Ketua Setiausaha Negara (KSN) pada era pemerintahan Tun Dr Mahathir, bekas Perdana Menteri Malaysia. Maka amanat beliau sangatlah dinantikan oleh kesemua kakitangan kerajaan yang hadir memenuhi di Dewan Theatrette bagi mendengar tips serta pesanan ke arah merubah minda setiap pegawai di dalam organisasi kerajaan.
.
Program ini telah turut dihadiri oleh YB Dato' Hj Mat Ali Hassan, Setiausaha Kerajaan Negeri, Negeri Sembilan. Turut hadir sama mendengar buah fikir tokoh terkenal negara ini adalah Sdr. Syamsul Amri Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM).
.
Pelbagai nasihat yang telah dilontarkan serta dikongsi bersama sekelian yang hadir pada program yang berlangsung selama 1 jam bermula jam 3.00 hingga ke jam 4.00 petang. Semoga kesemua pihak yang hadir mampu beroleh manfaat daripada program yang disampaikan ini dan semoga ia mampu menjadi batu loncatan ke arah mempertingkatkan prestasi organisasi kerajaan.
.
Kelihatan paparan skrin menunjukkan tajuk yang bakal disampaikan
Suasana di dalam Dewan Theatrette yang dipenuhi pegawai-pegawai kerajaan bagi mendengar amanat yang bakal disampaikan
Suasana di sebelah tepi Dewan Theatrette
YABhg Tun Ahmad Sarji mula mengambil tempat bagi memulakan ucapannya
Ucapan yang penuh dengan idea bernas dan pandangan dimulakan...
Sebaik sahaja tamat program YB Tuan Setiausaha Kerajaan Negeri menyampaikan cenderahati buat YABhg Tun Ahmad Sarji
YABhg Tun Ahmad Sarji memperagakan cenderahati yang diterima daripada pihak kerajaan Negeri
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: