Rabu, 30 Mac 2011

Seminar "Komunikasi Suami Isteri & Kepentingannya"

28 Mac 2011, Cheras : Sekali lagi program seminar kekeluargaan telah dianjurkan oleh Bahagian Agama dan Kaunseling (BAKA) Polis DiRaja Malaysia (PDRM) bertempat di Maktab PDRM Cheras. Dan sekali lagi, BAKA telah menjemput Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM) bagi menyampaikan ceramah berkaitan komunikasi suami isteri serta kepentingannya.

Seminar yang semakin mendapat tempat ini dilihat sangat penting ke arah memantapkan pemahaman kesemua yang mengikuti seminar ini tentang peri pentingnya komunikasi yang tepat dan berkesan serta kepentingannya ke arah pembinaan keluarga bahagia.


Sdr Syamsul berceramah mulai jam 2.30 petang hinggalah ke jam 4.30 petang. Dan Sdr Syamsul telah berjaya menjalankan ceramah selama dua jam tanpa henti ini tanpa sebarang perasaan bosan di kalangan peserta, sepertimana kebiasaannya.


Sdr Syamsul ketika memulakan ceramahnya Di antara para peserta Semua mendengar satiap input dengan penuh ceria Sentiasa diselangi dengan kisah-kisah teladan

Mendengar dengan fokus...
Ada sahaja kisah yang ingin dikaitkan
Ada yang kelihatannya mencatat setiap isikandung ceramah yang disampaikan

Mendnegar dengan penuh keceriaan...

Suasana di dalam bilik seminar
Leka meneliti nota peserta
Ada yang sampai tidak dapat menahan ketawa...


Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: