Khamis, 9 Disember 2010

Seminar PMI di Cameron Highlands : Jawapan Soal Selidik

Jawapan Soal Selidik
Seminar Pembangunan Minda Insan
Hotel Rosa Pasadena, Cameron Highlands
2 Disember 2010 - 4 Disember 2010
.
.
Soalan : Apakah pandangan anda tentang seminar ini?
.
1. bagus, dapat memberi satu pengajaran yang berguna pada semua yang hadir dalam program pembangunan minda insan ini. terima kasih. - Shamsul Sulaiman, Kg Temeris
.
2. Semua di dalam keadaan baik dan berjalan lancar. - Mohd Yusof Daud, Kg Sungai Dua.
.
3. Perjalanan seminar ini amat baik cara penyampaiann tidak membosankan. Objektif kursus dapat dimanfaatkan oleh peserta. Insya Allah. - Abdull Mutalib, Kg Melang.
.
4. Dapat mendisiplinkan diri dan ramai kawan dari macam-macam latarbelakang. - Naina A/L Gernesia, Kg Bkt Temensu.
.
5. Menarik, cara penyampaian yang mudah difahami, kurang aktiviti kumpulan, tak ada aktiviti suai kenal. - Siti Hafizah Idris, Kg Pilah Tengah
.
6. Bagus untuk minda dan ilmu pengetahuan dalam pemantapan keluarga di bawah program pembangunan modal insan (PPMI) anjuran PDTKP. Makanan servis okay. - Mazida Md Zin, Jalan Jaya 4, Kuala Pilah.
.
7. Saya mendapat ilmu yang berfaedah dan bersyukur sangat dapat menghadirkan diri bersama di kursus ini. terima kasih kepada En Syamsul dan krew dan juga kepada Pejabat Daerah. - Jemilah Mohd Isa, Kg Air Taling.
.
8. Pandangan saya terhadap seminar ini dapat membuka minda saya ke arah positif untuk mengenal diri saya. Dan tahu apa yang ada kelebihan yang tidak saya ketahui selama ini. - Shahrol Azila Mihammad, Rumah Rakyat Sri Pasit, Johol.
.
9. Pandangan saya tentang seminar ini, bagus dan saya seronok kerana dapat ilmu apa yang sebelum ini saya tidak tahu. Mendapat ramai kenalan. - Rusmah Khamis, Kg Purun.
.
10. Dapat membantu mengatasi segala masalah yangkita tak dapat mengatasinya. Oleh itu dapat manfaat yang begitu sempurna. - Mohd Ali Hanafiah, Tmn Pilah.
.
11. Hebat, dapat menambahkan pengalaman. Semoga dapatlah diteruskan bagi seminar-seminar yang lebih hebat dan mantap. - Raja Roslina Raja Osman, Kg Bukit Perah Hilir.
.
12. Seminar ini dapat membantu minda kita untuk berfikir yang lebih positif. - Raftahnom Ismail, Kg Baru Temeris.
.
13. Menambahkan banyak pengalaman dan pengetahuan. Membuka minda rasa bersemangat untuk melakukan kerja. Tahniah, begitu bermanfaat. - Fazilah Shariff, No 136A, Jalan Seremban.
.
14. Hebat. Dapat menambahkan pengalaman. Semoga dapatlah diteruskan lagi seminar ini. - Zakaria Mohd Ali, Tmn Wira Jaya.
.
15. Seminar ini dapat memberi ilmu pengetahuan dan membuka minda kita supaya perkara-perkara yang akan kita lalui di hari mendatang akan menjadikan kita seorang ketua keluarga yang bertanggungjawab kepada keluarga kita. - Azri Dandan, Kg Sri Inas.
.
16. Memberikan kesan yang amat mendalam pada diri saya dan membuka minda pada para peserta kursus. Diharap dapat membuat program ini masa ke semasa. - Mohd Jais Idris, Kg. Malan, Dangi.
.
17. Seminar ini bagus. Is boleh membuka minda dan kenal diri sendiri seperti kelebihan dan keyakinan yang tidak disedari. - Norlela Razak, Kg Tanggai, Air Mawang.
.
18. Baik, kerana dapat menyuntik semangat baru untuk peserta. - Kamarul Adli Yusoff, Kg Sawah Lebar.
.
19. Dapat satu yang baru dan berkongsi pendapat. - Rokiah K. Hamza, Kg Melang.
.
20. Amat bagus kerana sedikit sebanyak membuka minda, mencari serta mengeluarkan perkara-perkara yang tidak sihat dalam diri, program ini juga mengurangkan jurang pemikiran. - Zulkefle Amin, Kg Dioh Tengah.
.
21. Memuaskan. Dapat memberi manfaat pada saya dan keluarga. Boleh memberi semangat pada saya untuk menambah pendapatan. - Rafiah Yaacob, Kg Pekan Senaling.
.
22. Ok. - Usman Eneh, Pelangai.
.
23. Saya seronok dapat mengenal kawan-kawan. - Habibah Sohor, Kg Gamin.
.
24. Bagus kerana dapat membuka minda dan menambah pengalaman. Harap dapatlah diteruskan lagi program yang lebih bermakna seperti ini. Terima kasih. - Norliza Naim, Kg Purun.
.
25. Sesungguhnya saya mengakui bahawa banyak ilmu dan pengetahuan yang saya dapat di seminar ini. Dan akan saya manfaatkan untuk hari depan dan hidup saya. - Siti Aishah, Kg Tinggal, Johol.
.
26. Dapat idea dan cara memantapkan keluarga. Saya suka kursus ini. - Nor Azila Johari, Kg Juasseh Kapitan.
.
27. Memuaskan. Mudah difahami. - Ajaliah Othman, Felda Pasoh 3.
.
28. Menjadikan kita lebih berfikiran terbuka, berfikiran positif, mendapat ramai kawan dan mengeratkan lagi hubungan silaturrahim. - Noraida Saat, Kg Kepis Baru, Johol.
.
29. Memberikan kesan yang amat mendalam pada diri saya dan membuka minda pada para peserta kursus. Di harap dapat membuat program seperti ini di masa akan datang. - Ruslan Atan, Kg Pasir Ambor.
.
.
.
Jawapan ini diambil terus daripada borang para peserta TANPA sebarang pengubahsuaian.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: