Isnin, 25 Mac 2013

Forum Perdana Belia Sabak Bernam


20 Mac 2013, Sabak Bernam : Satu Program Forum Perdana Hal Ehwal Islam telah diadakan bertempat di Padang Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam.  Forum Perdana ini telah diadakan dengan tema "Belia Penentu Masa Depan Negara". Program Forum Perdana ini telah berlangsung mulai jam 9.30 malam hingga ke jam 11.00 malam. Program ini telah berjaya dilaksanakan di bawah kelolaan Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Sabak Bernam.

Program ini telah dihadiri oleh kira-kira 1,000 orang penonton yang terdiri daripada pelajar Polikteknik serta penduduk-penduduk di sekitar Sabak Bernam. Turut hadir sama ke program ini adalah YB Datuk Abdul Rahman Bakri, Ahli Parlimen Sabak Bernam.

Program Forum Perdana ini menampilkan Sdr Suhaimi Sabran, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Sabak Bernam yang bertindak selaku Moderator, YBhg Imam Muda Amiril (Imam Muda Astro Oasis Siri 1) selaku Panel Pertama dan Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM) yang bertindak selaku Ahli Panel yang kedua.

Berikut dikongsikan gambar-gambar yang telah sempat dirakamkan di sepanjang program tersebut dilangsungkan.

*********************************************************************

Forum  Perdana Hal Ehwal Islam
Bersempena Dengan 
Karnival Astro Fiesta Mesra Belia 1Malaysia
22 Mac 2013
Anjuran
Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Sabak Bernam
Padang Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam

"Belia Penentu Masa Depan Negara"

(Album II)



Disediakan oleh : EDITOR

** Lagi gambar-gambar boleh dilihat menerusi folder berikutnya

Tiada ulasan: